Skip to content

Samen zorgen wij voor zorgeloze zorg

Infomedics helpt zorgaanbieders succesvol te zijn door niet-zorginhoudelijke activiteiten uit handen te nemen.

Op welk portaal wilt u inloggen?

Dit is Betalis

goed geregeld, voor iedereen

Ooit begonnen als een gerechtsdeurwaarder in Utrecht dat alle medische informatie vanaf floppy’s verwerkte. Nu een solide –volledige privacy proof– IT-gedreven organisatie met ruim 7.500 aangesloten zorgaanbieders. Sinds onze oprichting in 1988 hebben we maar één doel: het realiseren van zorgeloze zorg. Wij volgen het principe ‘first time right’ en gaan voor juichende klanten. Met ruim 280 collega’s werken we keihard aan het vereenvoudigen van de processen rondom het leveren van zorg.

Onze merkwaarden

Hier staan wij voor

Authenthiek

wij zijn en blijven onszelf, doen wat we zeggen en zeggen wat we doen.

Betrouwbaar

wij gaan zorgvuldig om met de informatie die wij toevertrouwd krijgen.

No-nonsense

wij blijven nuchter en handelen oprecht.

Vooruitstrevend

wij zijn continu op zoek naar verbetering en stimuleren initiatief en vindingrijkheid.

Voor wie wij werken

Reis en openbaar vervoer

Infomedics werkt voor duizenden kleine en grote zorgpraktijken en -instellingen in Nederland. De bekendste activiteit bestaat uit facturering en debiteurenbeheer voor de eerstelijns zorg. Denk daarbij aan tandartsen, mondhygiënisten, orthodontisten en tandprothetici. Maar wij werken ook voor fysiotherapeuten, chiropractors, podotherapeuten, diëtisten, logopedisten en osteopaten.

Semi-overheid instellingen

Wij helpen zorgconsumenten zo goed als wij kunnen bij het inzien, begrijpen en betalen van hun rekeningen. Verder vinden wij het heel belangrijk dat zorgconsumenten tevreden zijn over hoe wij dat doen. Dus wij vragen een zorgconsument na elk telefoongesprek om ons te beoordelen. Als een zorgconsument niet tevreden over ons is, nemen wij contact op om vragen alsnog te beantwoorden of problemen op te lossen. 

(Sport)verenigingen, kerkgenootschappen, onderwijs

Elke organisatie die te maken heeft met repeterende vorderingen kunnen wij van dienst zijn met onze oplossingen van facturatie, bieden van betaalgemak en de opvolging indien betaling uitblijft. Wij kunnen de consument sturen bij het inzien, begrijpen en betalen van hun rekeningen. Verder vinden wij het heel belangrijk dat de consumenten tevreden zijn over hoe het inning- en betaalproces verloopt. Hier toe monitoren wij continue hoe de consument deze processen ervaren heeft middels beoordelingsvragen. Indien een consument niet tevreden over ons is of toch nog met vragen zit, nemen wij contact op om vragen alsnog te beantwoorden of problemen op te lossen. 

Betalis en de maatschappij

Wat vinden we belangrijk?

De voornaamste reden dat u ons kent, is omdat wij u een rekening sturen voor zorg die u heeft gehad. Voor u niet het leukste moment in de week, voor ons een belangrijk contactmoment met u. We willen dit daarom zo aangenaam mogelijk maken. Een van de manieren waarop wij dat doen, is door sociaal verantwoord te incasseren. Organisaties die dit keurmerk (SVI) voeren zijn zich bewust van hun sociale en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Dit betekent dat we er alles aan doen om kosten voor u te beperken en om onnodige kosten te voorkomen. 

Transparantie

Wij hebben geen geheimen

0
Klanttevredenheid
0
Patiënttevredenheid
0 mln.
Rekeningen
0 mln.
Declaraties
0 +
Zorgaanbieders
0 +
Medewerkers